irisaupair.reismee.nl

Het aftellen is begonnen!

Het aftellen is officieel begonnen! Over 1 week stap ik op het vliegtuig naar de andere kant van de wereld als Au Pair. De spanning stijgt en de voorbereidingen zin nu ( EINDELIJK) helemaal klaar.

De aankomende week ga ik volop genieten met vrienden en familie. Etentjes, diploma-uitreiking en waarschijnlijk een hoop huil buien. Want jeetje wat is dit een rollercoaster!! De ene dag sta ik al juichend op van blijheid en de andere dag vraag ik mezelf af waarom ik niet gewoon een een host family kon zoeken dichter in de buurt. Maar dan kijk ik naar plaatjes van Australië en Melbourne en dan weet ik het weer.. deze kans kan ik niet laten liggen!

Op deze blog wil ik jullie op de hoogte houden van al mijn belevenissen en avonturen.

Cheers!!

Reacties

Reacties

Annemiek

Lieve schat het gaat een groot avontuur worden. Je hebt groot gelijk. Pak de kans maak er een jaar van waar je je leven lang op terug kunt kijken.....❤

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active